Söndag

Idag har vi varit ned på stan en sväng. Köpte bl.a. en Bare Minerals-foundation som inte ska täcka utan mest matta ned lite och ta bort glansighet. Har höga förhoppningar på denna!

Sen mötte jag upp en tjej som sålde en fuskpälsväst via fyndtorget. Västen är från H&M och jag tror att den är 2-3 år gammal, vet att jag har tittat på den tidigare men slog aldrig till av någon anledning.. Men nu har jag äntligen gjort det! Det enda dumma med västen är att den luktar så fruktansvärt mycket rök, instängd rök. Därför har jag operation "döda-röködör-på-pälsväst" på schemat imorgon. Jag ska tvätta den x antal gånger (för hand) och sedan "föna" den torr...
Försvinner inte röklukten så kan jag skänka bort den till er, om det finns någon läsare där ute som inte är något emot instängd röklukt...
Har redan påbörjat min operation idag genom att låta pälsen vädras ute på balkongen... Det får den nog göra över natten. Visar bild på den imorgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: