Fredag

Gillar Linus (min sambos) status på facebook imorse:



"-Jag har under två minuter, helt omedvetet, varit en sån där man tittar förvånat på under spårvagnsresan. Det är inte så lätt alla gånger att trycka in hörlurssladden ordentligt. Det är inte så lätt alla gånger att inte förstå varför volymen inte är som den ska. Det är inte så lätt alla gånger att spela upp "Highway To Hell" för en fullsatt spårvagn kl 06.50 fast man egentligen inte vill, utan att skämmas. T.G.I.F."



Jag skrattade så att jag dog, och jag kan inte annat än hålla med om att det är så sjukt gött med Fredag.
Annars har jag håltimma fram tills 13 då det är dags för seminarium 1. Lite oklart vad vi ska göra.. Tror att vi ska gå igenom målen angående den kommande rapporten vi ska skriva.
I eftermiddag kommer världens bästa Kornelia hit. Vi ska shoppa lite, gå på spinning, äta tacos och sova. Hinner inte med så mycket mer då hon bara stannar tills imorgon vid 09 typ.


Men nu blir det en kopp te framför en dokumentär om Storbritanniens fetaste kvinna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: