Fredag

Äntligen fredag!

Idag mötte jag upp mina kära grupparbetskamrater för att göra färdigt det sista på rapporten som ska lämnas in på tisdag. Det gick kanon och nu äntligen är vi färdiga!
Sen gick jag iväg till Hemköp där jag köpte jordärtskockor och lite annat gott, för att sedan gå in på konsum och köpa physalis och rökt älgkött - ska nämligen prova på att göra den här jordärtskockssoppan som var med på halv åtta hos mig i veckan.

Nu ska jag dock göra mig en kesellasmoothie med vetekli, banan, blåbär och hallon. Sen blir det plugga och så småningom packa ihop för dagen och mysa ned mig i soffan. Ikväll är jag ensam hemma, Linus ska nämligen på after work idag och jag misstänker att det kan bli sent, här hänt förut!


Ha nu en trevlig kväll så hörs vi i helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: