Fredag

Igår beställde jag lite kläder från Nelly. När jag hade lagt i allt jag ville ha i varukorgen så hamnade jag närmare 5000:- i saldo... Då fick jag sålla bort lite och hamnade på 3500:- istället. Vilket också är ganska så mycket, dagar som dessa.. Men jag vet med mig att jag kommer att returnera en del ändå så kommer inte hamna på 3500:- i slutändan.
Köpte en kjol, ett par shorts, ett par tygskor, ett par tights och klänningarna nedan. 

Appel Gaga Dress SEK 499, Very BY Vero Moda - NELLY.COM
Den här.


Stone Bodycon Dress SEK 479, Elise Ryan - NELLY.COM
Den här.


Starstruck Dress SEK 399, Nelly Trend - NELLY.COM
Den här.

Kommentar från: matilda

det är så himla lätt hänt att det skenar iväg lite på nelly!

det finns ju så mycket fint och det är väl bra det förstås.

fast kanske inte för plånboken! (:

2011-09-10 @ 13:46:17
http://cepeunge.blogg.se/
Kommentar från: Carolina

Matilda: Nelly har alltid så himla mycket fint! Och eftersom de lägger upp nyheter varje dag så blir det ju ännu svårare! Man vågar liksom inte lägga in en beställning ifall man skulle hitta något superfint dagen efter :)

2011-09-10 @ 16:45:51
http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: