Onsdag

God morgon!

Idag har jag skola två timmar, föreläsning om prissättning. Kan nog bli intressant!
Snart ska jag koka mig gröt och förtära denna framför tvn.
Ikväll blir det spinning!

Det blev ingen telefon igår, den var slut. På telia i nordstan hade de sagt att den skulle komma in igår men den kom bara in i svart (jag vill ha en vit) så sa hon att den fanns på kungsportsplatsen men när jag kom dit som var den slut även där... Så de skulle lägga undan en och ringa mig när de kom in, hoppas att de ringer innan fredag så jag kan ha min nya telefon när vi åker hem till Värmland på fredag! Skönt med spotify i bilen!


Bild

Kommentar från: Sara

BRA mobilval! :)

2011-10-12 @ 11:36:59
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: