Lördag

God morgon!
Så var det helg igen! Denna helg erbjuder inte mycket annat än plugg och träning, lite städning kanske... 

Tog häromdagen på mig ett miniuppdrag att ge min gamla vän Hanna.A. kostråd då hon behövde lite hjälp med det. Läs hennes blogg här för att se hur det går för henne. Tror att det kan bli riktigt bra, anna har en väldigt bra inställning till kost, varken radikal eller ointresserad så det kan nog bli riktigt bra!
Har tidigare gett kostråd åt en gammal arbetskamrat, och jag inser hur roligt jag tycker att det är. Inget jag vill jobba med på heltid men att kombinera det med något annat vore ett riktigt drömjobb!

Nu blir det frukost och efter det en powerwalk ute i den friska luften.


Bild

Kommentar från: Frederika

Lägg upp lite kostråd på bloggen ;)

2011-10-23 @ 02:08:00
http://friickii.blogg.se/
Kommentar från: K

Ja vill me ha! :)

2011-10-23 @ 14:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: