"God morgon"

VARNING FÖR ETT GNÄLLINLÄGG!
Vaknade vid 07.27 av ett jävla dånande från lägenheten brevid. Nu har de börjat med trejde fasen på balkongrenoveringarna.. Herregud, sätt upp lappar om att ni borrar och slipar så man kan planera sin sömn lite bättre!?  Börjar bli sjuk också, så därför hade jag velat sova lite längre. Men det var bara att kliva upp!

Är sjukt stressad över skolan också, hade ju tenta i måndags som gick sådär, hoppas verkligen att den är godkänt! Sen på tisdagen så började vi med en ny kurs, externredovisning, läste 3 timmar sedan var det dags att göra bokslut dagen efter. Här går det undan! Idag är tredje lektionen och jag ligger redan sjukt mycket efter... Så skolan är inte på topp just nu.

Men nu ska jag göra mig gröt, och äta den framför halv åtta hos mig som jag spelat in, hinner inte ens titta på halv åtta på kvällarna, så stressad är jag... Nä kanske inte, har haft Caroline här på besök, tis-ons trevligt trevligt! och då fanns det inte utrymme för att titta på tv.

Kommentar från: Rebecca - Life in New York City

Du kan bara göra ditt bästa! Kom ihåg det!

2011-11-10 @ 22:37:31
http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: