Torsdag

Redan torsdag! HJÄLP vad skönt!

Imorgon är det tenta i sjukdomslära och jag måste säga att det inte känns sådär jätte dåligt faktiskt... Kan mycket smått och tentan verkar vara upplagd så, vilket gör att jag förhoppningsvis kammar hem några poäng. Den som lever får se!

Nu ska jag snart äta lite lunch och efter det funderar jag på att fortsätta mitt tentaplugg ute i solen och jobba lite på brännan - två flugor i en smäll!

Linus kommer inte hem för ens ikväll. De ska nämligen ha en stor fest på hans jobb för deras kunder så det blir massa god mat och aktiviteter, jag är avundsjuk! Men inte tänker jag grina för det.. Istället ska jag njuta av min ensamhet och göra precis vad jag vill! Det gör jag annars med iofs... Men ikväll ska jag göra det extra mycket!!!


Bild


Jag kanske skulle gillra lite fällor och sånt? Passa på när jag är ensam hemma menar jag...

Kommentar från: Stina

Kämpa på med pluggat ! Har haft 2 tentor på dagar och två kvar, men som tur var med lite mellanrum den här gången.



Och bibblan är det enda stället där jag får ngt gjort men när man har suttit ett visst antal timmar och börjar tröttna stör man ju sig som fan på alla irriterande personer runt omkring en haha. Har blivit bättre på att stänga av dock :b

2011-05-12 @ 20:05:49
http://www.stun.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: