Söndag

God morgon!
Nu ska jag koka mig en kopp te och ta tag i rapporten som ska vara inlämnad senast imorgon kl 12 sharp.
Skriven en så kallad 24 hour recall, där jag helt enkelt gjort en kostintervju, där den intervjuade uppger allt den ätit och druckit under 24 tim. Detta ska näringsberäknas och sedan ska det skrivas in en rapport med syfte, metod, resultat... you name it!
En miniversion av den egna matdagboken vi skrev i förra kursen, som vi fick 4 månader på oss att göra...

Men men, solen skiner i göteborg... Jag vill ut och springa, men kan inte träna ännu för halsen... Men jag ska banne mig gå ut och sola så fort jag skrivit färdigt!


Bild

Kommentar från: Stina

Jobba på vännen :) Och i.d. går under namnet Bare Escentuals eller Bare minerals utomlands. Så då hittar du det allt ska du se.

2011-05-08 @ 11:15:15
http://www.stun.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: