Måndag

God morgon!

Solen skiner och jag ska snart iväg till skolan!
Bytte i sista sekund från shorts till tights, känner jag mig själv så kommer jag frysa skiten ur mig så fort det börjar blåsa eller när jag hamnar i skugga... Då blir jag ju aldrig frisk. Därför tar jag det säkra före det osäkra och kör på tights!
Idag har vi introduktion till nya kursen, dietetik. Ska bli intressant och se hur de motiverar det faktum att vi i kursen ska gå på en diet i tre dagar... Sedan blir det någon föreläsning och efter det ska jag hem och plugga inför tentan på fredag.

Ha en bra dag så hörs vi senare!

Kommentar från: HannaFindus

Dietetik lät intressant.

Vad handlar det om?

Ha en trevlig dag i solen!

2011-05-09 @ 13:57:42
http://nattstad.se/HannaFindus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: