Fredag

Äntligen fredag hörrni!
Om ungefär en timma ska jag in till skolan för att fixa ihop nästa arbete med Sara och Rebecca. Sedan blir det hem och fixa med ännu ett arbete, båda ska vara inne på måndag! KUUUUUL! Lär inte bli någon träning de kommande dagarna.. Men lika bra är det för jag mår inte helt hundra ännu.

På tal om dieter, som jag skrev om igår.. I nästa kurs så ska vi själva följa en diet strikt i 3 dagar, väga oss innan och efter dieten, vilket kan vara det dummaste jag har hört.
Min utbildning är utformad för att ge oss ett arbete där vi endast ska jobba med människor och förhindra dem från att bli sjuka, vi är inte dietister som ska jobba med sjuka människor och då behöver insikt i hur dieter påverkar kroppen...
Men vi ska välja antingen Atkins, VLCD (som är en pulverdiet) eller en fettreducerad kost (vilket jag tänker välja om jag måste genomgå den är skiten.) Sist får vi välja på en glutenfri kost vilket jag från gårdagen fått lära mig inte är nyttigt om man inte är glutenallergiker.
Dumheter!

Kommentar från: Rebecca

helt jävla löjligt!

2011-05-06 @ 18:41:21
http://rebeccacecilia.blogg.se/
Kommentar från: Sara

det är verkligen ett dumt påhitt! förstår inte vitsen med det heller. :/

2011-05-07 @ 11:26:35
http://ladysara.blogg.se/
Kommentar från: Stina

Lojligt !! Och varfor ska ni vaga er fore och efter ?! Dieter behover ju inte alltid vara till for att viktminskning. Suck, varlden ar jobbig ibland. Mindre an en manad till Goteborgs reunion !! Ska du vara i Gotet hela sommaren eller hr gor du med ??

2011-05-07 @ 16:41:30
http://stun.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: