Fredag

Nu ni kära vänner är jag hemma i Värmland. Har precis ätit upp min gröt och nu ska jag greja lite med allt möligt. Kl 13.30 är det dags för frisören som ska göra mig lite ljusare och kortare.
Efter det blir det bolaget och hem till Anna där det ska lagas mat och hängas... Sedan ska vi invänta Malin och då blir det fest! På natten blir det antingen Koriander eller Ankan... Eller kanske båda?
Ska i alla fall ta med mig mina saker in till stan och göra mig iordning hemma hos Anna... Blir roligt hem på bussen imorgon det... med massa packning, som om huvudvärken och tröttheten inte kommer vara nog.
Ska dock försöka packa smart och bara ta med det allra nödvändigaste, en naturlig skönhet behöver ju inte mycket egentligen...


Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: