På tal om ingenting...

Igår när jag var i Nordstan så såg jag en herre som sålde Faktum (för er som inte vet vad Faktum är så är det en tidining som "människor som har det svårt" säljer för att få lite pengar, för att dra det kort). Göteborg kryllar av dessa människor, så inget unikt med det.
Det roliga med herren jag såg igår var att han låg längst ned i en spiraltrappa och hade en tomteluva på huvudet. Övrigt att tillägga var att han såg ut som Skalle-Per. Så när den här lite slitne mannen ligger där i trappen med sin tomteluva så går en man med sina två döttrar (i 5-6 års åldern) förbi varpå de blir helt lyriska för där ligger ju jultomten! Barnen ser jätte glada ut och börjar vinkar till tomten som glatt vinkar tillbaka.


Se, det finns även fina stunder i det annars alltid så stressade Nordstan!


Bild

Kommentar från: lisa

Hahaha denna man har jag med sett... söt !!

2011-06-14 @ 12:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: