Måndag

Nu är vi hemma i Sverige igen. Kom hem i lördags natt och gårdagen spenderades mest med att packa upp och äta gott. Vi har haft det hur bra som helst i Bulgarien! Fint väder och fint hotell.
Maten var dock inget att hänga i granen, så jag skäms lite för att säga det, men vi åt på McD en dag och Subway två gånger. Då vet man vad man får liksom.. Åt dock vinkokta musslor, musslor kokta i öl samt grillad tonfisk några dagar och det var gott! Roligt att vi vid de tillfällen vi bad om vitlöksbröd till maten så föreslog de istället ett vitlöksbröd med massa "yellow cheese" på, blä?
Ost var det galna, i speciellt "yellow cheese". Nyttig mat fanns sällan på menyn, värst var vår hotellfrukost. Den var jätte bra för människor som inte bryr sig om vad de äter... Varje dag serverades vitt rostbröd, små brödbullar samt något wienerbrödsliknande bröd, bacon, korv, ägg, baked beans, olika konstiga ostar, chokladflingor osv. Min frukost bestod utav rostad bröd (HJÄLP, men jag var tvungen att få i mig kolhydrater), svarta oliver, äggvita samt gurka och apelsin. Längtade hela veckan efter min havregrynsgröt! Köpte dock två paket finn crisp som vi knaprade på under veckan bara för att få i oss lite fiber.

Nog om det! Slänger upp lite bilder senare så får ni se hur vi har haft det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: