Helg

Nu är det heeeeelg!
Idag har jag skrivit färdigt på seminariet, tentapluggat, lagat mat och soooolat! Det blev fiskgryta med kokosmjölk, röd curry, morot, purjolök, champinjoner och paprika. Till det blev det ris.



Nu vet jag inte riktigt vad det blir resten av dagen, så ska det låta är spikat i alla fall! Hade tänkt att köpa chips, men håller på och näringsberäknar mig mat och har märkt att jag äter alldeles för mycket mättat fett så det blir nog inga chips... Tråkigt liv utan chips, men så är det!
Hoppas att ni alla får en fin kväll!

Kommentar från: Rebecca

varför gör du näringsberäkningar? till skolan? vill du skicka in seminariet? <3 Puss vännen och jag tycker du förtjänar chips!

2011-06-03 @ 18:25:55
http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: