Måndag

Nu har jag precis tittat på halv åtta hos mig och nu är det strax tillbaka till pluggposition som gäller.
Annars idag så har jag lagat mat, rimmad oxbringa med dijonsås samt pressad kålrot och potatis.




Dagens träning:
Blev en promenad, totalt idag har jag gått 6039 steg. Inser nu att mitt mål med 10 000 steg om dagen inte är inom räckhåll ännu.

Dagens intag:
Frukost: Havregrynsgröt med krossade linfrön, mjölk och kanel samt en kopp te.
Mellanmål: Ett äpple och lite mandlar.
Lunch: Pasta och tomatsås med oliver, soltorkade tomater och skinka.
Mellanmål: En kopp te samt lite smågodis.
Middag: Rimmad oxbringa med dijonsås och pressad potatis samt kålrot.
Kvällsmat: En grapefrukt samt en kopp te som jag sitter och avnjuter nu!

Samt ett par glas vatten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: