Djur

Djur är bland det bästa som finns.
Idag på Oprah så har hon med "amazing animals." Ex en apa som har lärt sig att prata via knappar med bilder på, en hund som åker skateboard en delfin med stjärtfeneprotes, Einstein världens minsta häst ett djurhem vid namn Angel's Gate Hospice där de tar hand om vanvårdade djur, hittar ingen klipp nu men de visade bl.a. hundar som sprang runt med bakbenen på "kärror" för de var förlamade etc...



Bild

Om jag någon gång får den ekonomin att jag har råd med ett sidoprojekt så ska jag öppna ett djurhem där alla djur ska få ha det så här bra i väntan på adoption.


Nu visar de hunden Faith (bara av att höra hennes namn grinar jag) som bara har två ben. Har ni inte sett det klippet måste ni titta nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: