Torsdag

Idag har jag varit i skolan på diverse obligatoriska moment som var sådär... Lustig att alla obligatoriska moment alltid är snäppet tråkigare än de frivilliga...?
Sen kom jag hem, käkade en god sallad, drack lite te och smälte maten. Efter det tog vi oss en tripp till gymet, hade tänkt köpa medlemskort nu men något var trasigt så jag fick träna gratis. Sprang 2 km på löpbandet (bra för och vara mig, blir så himla uttråkad på löpband och liknande... Samt drabbas mer eller mindre av andnöd efter någon minut.) Sen körde jag både arm och benstyrka vilket inte var igår. Träningsvärken lär knacka på dörren imorgon och den är så välkommen!
När vi kom hem från gymmet, runt kl 20 så kom vi på att vi inte har någon mat tills imorgon lunch, så vi ställde oss och lagade fläskfile i paprikasås samt ris. Ännu ett recept från mamma, som är så gott! Visar imorgon.


Dagens motion: Gymmet samt promenaden dit och hem, som landar någonstans runt 2500 steg.


Dagens intag:
Frukost: Havregrynsgröt, linfrö samt vetekli med mjölk och kanel.
Mellanmål: En kopp te.
Frukost: Räkgryta.
Mellanmål: Te och en jordnötshavrekaka.
Middag: Sallad bestående av matvete, marinerade champinjoner, tonfisk, fetaost, tomtaer, paprika och gurka.


Salladen jag åt igår, samma som idag fast i denna var det räkor istället för fetaost.

Kväll: En grapefrukt samt en kopp te.


Nu blir det sängen! God natt mina små skatter!

Kommentar från: Sara

Tack så mycket, det känns bra! Inte bara gröt som jag lagar nu. :)



Så du klämde i dig två frukostar idag. Men räkgryta till frukost skulle jag inte vilja ha. :P



God natt min skatt! (jag väntar på att criminal minds ska börja).

2011-02-10 @ 22:41:56
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: