Onsdag

Idag har jag ätit pecancheesecake med Sara, varit i skolan och till sist har jag, Sara och Rebecca druckigt te på ett cafe vid saluhallen. Så himla mysigt och hänga med dem! Känns så himla bra att ha hittat likasinnade här i Göteborg, det trodde jag aldrig!
Annars idag så lånade jag Rebecca's Victoria Secrets bodybutter förut, då mina händer var sjukt torra, och då kom jag ihåg hur underbart bra det är med just bodybutter. Sjukt mycket bättre än vanligt bodylotion. Så jag och Sara gick under lunchen iväg till Bodyshop och köpte deras sweet lemon, och den luktar så underbart gott!

Har nu duschat, gjort hårinpackning, peelat hela kroppen och smörjt in mig med mitt nya bodybutter och jag luktar som a million bucks! - VARDAGSLYX!



Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: