Några paranteser

Som jag känner är nödvändiga att dela med mig av...


Nämnde ju här om dagen att jag slutat använda min stegräknare och tror inte att jag utvecklade varför... Eller jag kanske gjorde det!? Minns inte. Men orsaken var kort och gott att jag tror den är trasig, märkte att den inte gav utslag för alla steg jag tog. Pratade även med Marielle som också köpt sig en stegräknare, och hennes steg var överlag dubbelt eller tredubbelt så många som mina efter samma tid.

Sen en annan sak var ju hamburgarna Linus lagade i helgen som var så fruktansvärt goda, med bacon och barbequesås i färsen, cheddar samt lök som var stekt i bacon- och köttfärssfettet. Hej kolesterol! Men fy vad gott det var!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: