Måndag

Ny vecka!
Helgen i Jönköping var hur mysig som helst! Vi var på det lokala äventyrsbadet som var något i miniformat men med rätt sällskap i vågbassängen kan man ha riktigt roligt. Jag och Malin höll på att drunkna vid ett par tillfällen, (speciellt Malin). Sen lagade vi mat, spelade spel, snackade massa skit och hade det allmänt trevligt.
Nu är det dock måndag och nya tag! Har precis avnjutit en kopp te för att smälta maten jag åt förut, korvstroganoff.




Var och handlade på Hemköp förut, en bra dag för shopping där måste jag säga. Fick allt nedan:


1.5 kg apelsiner, två paprikor, champinjoner, ett kg rödlök samt 600g ekologiska räkor för under 100-lappen, gick på runt 80:- tror jag. Bara räkorna hade vid ordpris gått på 80:-
Heja hemköp!


Ikväll ska jag bjuda Linus på bio, vi ska se Morning Glory, längtar som tusan! Men innan det ska jag pallra mig ut och ta en powerwalk... Vädret är skit här i Göteborg idag, det är blåsigt och snöar emellanåt. Suck. På tal om bio förresten, beställde en prenumeration på Damernas Värld, 3 nr för 59:- plus 29:50:- Frakt, så får man även två biobiljetter. Vilket i princip blir självkostnadspris för en biobiljett, nu får jag en till plus tre tidningar, också värt att heja för!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: