Klänning

Hur fin är inte den här?!
Finns dock bara inne i small just nu, vilket kan passa iochmed att det är sån vidd nedtill... Men jag ska nog ha lite is i magen och hoppas på att de får in den i medium. Risken finns ju att den inte kommer in och att small tar slut, den som lever får se!


Tours Dress SEK 379, Kling - NELLY.COM

Även den här från samma märke är riktigt fin!

Kommentar från: paulina

Åh så vacker, ge mig!

Kommer du hem till veckan fia? ett glas vin vore fint:)

puss!

2011-02-27 @ 18:29:46
Kommentar från: Carolina

Paulina: Jaaa det gör jag! Har du kvar samma nr? Hör av mig till dig om jag kommer in något till stan :)

2011-02-27 @ 20:10:05
Kommentar från: paulina

Yes har samma nr :) tyvärr har jag inte kvar ditt, har bytt telefon :/ men skicka ett mess så hoppas jag vi ses!

2011-02-27 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: