Date night

Jag och Linus bestämde för ett tag sedan att vi en dag i veckan, på valfri dag ska ha sk. date night. Detta kan te sig basic som bio eller middag ute. Idag ska Linus laga mat åt oss, hans specialhamburgare med cheddar och bacon, själv ska jag stå för bion och ikväll ska vi se Sanctum 3D.
Poängen med datenight som ni säkert förstår är att hitta på något tillsammans istället för att hamna i sitta-hemma-tillsammans-fällan varje gång man får tid över. Vilket vi gör de 6 kvarvarandra dagarna av veckan... Men en kväll med något annat gör mycket!




Kommentar från: sara

Ni är så söta!

Ja nu har jag införskaffat mig en helikopter, så jag slipper de osäkra vägarna. Har du tur så kan du få åka med mig nån dag. :)

Var bion bra??

2011-02-19 @ 21:30:51
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: