Bonus





Inte helt fel! Kan dock inte låta bli att bli lite grinig över det faktum att om jag handlat för 500:- extra och då kommit upp i 15.000 så hade jag fått 1000:- i bonus..
Nu ska jag gå och lägga mig tror jag, har en huvudvärk som heter duga och känner att dagen ändå inte kan bli bättre. Men först ska ni få min mat och motion!

Dagens motion: Zero, NONE!

Dagens intag:
Frukost: Havregrynsgröt med linfrö och vetekli samt mjölk och kanel.
Mellanmål: Mandlar.
Lunch: Spaghetti och köttfärrsås.
Mellanmål: Te och ett päron.
Middag: Spaghetti och köttfärssås.
Mellanmål: Te.
För övrigt har jag gått runt och småätit kakor, chips och lite godis mest hela dagen.


Kommentar från: Stina

Du borde kanske bli lite chockad över faktumet är inte att du är 500 kr ifrån, utan att det är 15000 du är 500 kr ifrån haha :b

2011-02-18 @ 01:00:31
http://stun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: