Onsdag


I måndags var jag hos Johanna och toppade håret som var rätt så slitet, kapade runt 1.5 cm - sånt är aldrig roligt! Hur som så lockade hon mitt hår efteråt och det var kanonfint tills jag kom till regn och ruskGöteborg. Hann aldrig att ta någon bra bild så ni får ta mitt ord på den fronten.



Igår provade vi sängar på IKEA. Efter många om och men hade vi bestämt att köpa de billigaste madrasserna samt vanliga sängben till, det är lite dåligt med pengar såhär innan jul. Tanken från början var ju att köpa en Hemnes sängstomme och madrasser efter våra behov, men som sagt ibland får ekonomin styra.
Väl på IKEA så (i samråd men en försäljare) så insåg vi att det kanske är värt att lägga lite mer pengar på madrasser, så det slutade med att vi kom ut med en Hemnes sängstomme, två st riktiga madrasser och bäddmadrasser i latex. Så slutsumma blev ca 3 gånger så stor som tänkt från början, men vad gör det? Vi har en fin och bekväm säng istället!


På kvällen blev det luciafika framför just luciatåget som jag spelat in sedan i morse. Massa hembakat blev det (skämt) och glögg! 
10 dagar kvar till julafton nu!!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: