Julfirande

Uppdatering behövs här känner jag!
Har spenderat ett par juliga dagar hemma i Forshaga med familjen. Bakat pepparkakor och saffransskorpor, klätt granen, promenerat med junior och senior (Isabelle och Caroline).
Firat jul med familjen som sagt, ätit alldeles för mycket god mat och godis samt festat juldagsnatten lång. 
Tog inte så många bilder tyvärr, så ni får hålla till godo med mitt och Linus mästerverk (julgransklädseln) samt min brors mästerverk i brist på juligt omslagspapper, (kan tillägga att min bror är 26 år gammal).
Fick väldigt många fina julklappar, kan hända att jag slänger upp ett par bilder imorgon!
Först ska jag dock bege mig ut på mellandagsrean här i Göteborg (kom hem hit för ett par timmar sedan) och fynda skiten ur rean! Vill ha något nytt att ha på mig på nyår samt något fint för att fylla ut min lilla walk-in closet med!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: