Helgen som var

I helgen var jag hemma i Värmland och hälsade på. Caroline hade 24års fest med temat rockabilly/50-tal så jag bjöd till med rött läppstift och en någorlunda 50-taliga kläder. Efter Caroline så var jag bäst utklädd, då ingen av de andra gästerna klätt ut sig över huvud taget. Det bjöds på sjukt god mat i form av italiens buffé, länge sedan jag åt så gott måste jag säga! Sedan satt vi och pratade och skojade tills det var dags för krogen, då gick jag hem och la mig, duktig som jag är.




Annars bakade jag och mamma massa julgodis i form av vit chokladfudge med saffran, trillingnötter, kola, knäck och pepparkakor - Marielle's mormors skurna pepparkakor med mandel. Världens godaste.

Väl hemma i Göteborg så vankades det julavslutning med tjejerna och petter i klassen. Elin hade fixat minijulbord, glögg och fika. Bra uppstyrt Elin! Alla köpte med sig en present runt 50:- lappen sen så lottades dessa ut, jag fick två fina ljus och ett ljusfat som kommer lysa fint i vintermörkret!


Kommentar från: Rebecca - Life in New York City

Ohhh vad mysigt!!! <3

2011-12-20 @ 16:22:35
http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: