Rebecca Simonsson

Hur snygg är inte Rebecca (till vänster) i håret här!? Är ju ingen hemlighet att jag är kär i ombre-stilen... Men har släppt det lite nu efter att jag skrämt upp mig själv med att det lätt ser smutsigt och ovårdat ut.. Inte då bara som i otvättat hår utan som i trailer trash liksom.

Har själv ett förstadie till ombre numera och hade tänkt styra bort den snart då det är dags för ett frisörbesök... Så publicerar Rebecca sånna här bilder!? Tro mig om jag säger att beslutsångesten bankar på dörren!
Hade verkligen bestämt mig för att göra bruna slingor i mina längder och slänga i några ljusa i rötterna... Nu är jag sugen på att lämna rötterna och bara lägga i några ljusa och bruna slingor i längderna...


Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: