Onsdag

Har bloggat lite dåligt den senaste tiden.. Det beror på att jag har varit hemma i Värmland ett par dagar och varit på tok för upptagen för att sitta vid datorn! Skämt åsido så blir jag i princip en internetfri zon när jag är där... Kollar självklart aftonbladet.se osv, men längre än så sträcker det sig knappast.
Igår var jag hos Johanna på Aqua och gjorde bruna slingor, klippte mig även några cm... Man måste göra det har jag hört. Väldigt synd tycker jag.




Lyckades inte ta bättre bilder än såhär tyvärr.. Om det är så att du inte ser någon skilland så kan jag glatt berätta att min utväxt numera inte är lika markant utan fint intonad samt att längderna är lite kallare och brunare.

Idag har vi varit på Ullared och fyndat! Notan hamnade på runt 2000:- Vilket inte är så farligt för att vara Ullared, sorgligt dock om man ser till det faktum att jag inte köpte något som jag egentligen behövde... Men vem behöver något överhuvudtaget egentligen? Bortsett från en uppsättning kläder, kärlek och lite mat? Vilket man i och för sig kan köpa på Gekås.. Lovar att de säljer kärlek någonstans där inne bland hyllorna...



Kommentar från: Sara

Jag behöver också insulin. Har de det där??

2011-08-25 @ 13:27:46
http://ladysara.blogg.se/
Kommentar från: Carolina

OM dom har! Alla sorter du kan tänka dig... Det billigaste kommer från Thailand :)

2011-08-25 @ 13:36:25
http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: