Twist and tango, svart eller vitt?!

Såg den här tunikan från Twist and tango inne på Åhlens City härom helgen, var på utvägen så jag provade den aldrig men den såg så himla fin ut! 

Igår fick jag hem en rabattkod hos Ellos som ger mig 40% rabatt på en valfri vara, även på alla märkesvaror... Jag visste att Ellos har Twist and tango i sitt sortiment, vågade dock inte hoppas att de skulle ha "min" tunika, men jag gick in och kollade och de hade den, jippie!
Nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska ta den i svart eller vitt? Min ursprungstanke var vit men nu tycker jag även att den svarta ser fin ut.... Tänk bort jeansen på den vita, det ska ju självklart vara barbent!

Någon som har en tanke, svart eller vitt?


Bild

Kommentar från: Sara

BÅDA!!

2011-04-12 @ 17:47:31
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: