Lördag

Nu har vi precis käkat lunch, det blev stekt sej och potatismos. Gött som tusan!
Innan dess var vi ute i spåret och motionerade. Gick ett varv och sprang ett varv... Jag trodde att jag skulle dö. Som jag sa till Linus, mina ben orkar mer men min kondition gör det inte! Tror att jag har astma... Nej det gör jag inte men det känns så... Ber till gud att det inte är det, är hellre otränad och kan träna upp mig än astmatiker, (det verkar vara så jobbigt).

Nu ska jag plugga inför tentan som är på onsdag, jag trodde det var tisdag så en dag extra känns lite bättre... Dock måste jag säga att det känns sådär... Svårt ämne. Har läst in mig på järn nu men är många delar kvar.. Svårast är VitA och VitD tror jag.. Och de har jag inte ens börjat med.

Ikväll blir det datenight, bio och det är my treat. Kan inte berätta ännu vilken film vi ska se för det ska bli en överraskning till Linus, ni får veta ikväll när vi kommit hem!
Har längtat hela veckan efter biopopcorn, och ikväll äntligen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: