Högskoleprovet

Check!
Glömde kanske nämna det i förbifarten, glömde bl.a. att informera min kära mor... Har glömt bort det själv faktiskt.
Gjorde det mest för skoj skull, är ju redan inne på ett program som jag trivs med. Ska bli kul och se om jag förbättrat mig något från förra året eller om jag bara har blivit dummare sen jag flyttade till Göteborg. Gud vilken nörd jag är, går upp svintidigt en lördag och sitter i skolan hela dagen, bara för "skoj skull".......
Bild

Kommentar från: ingalill n. magnusson

Gillar sådana nördar! Bra jobbat! Menjag fattar inte din hatlåt?

2011-04-02 @ 21:48:47
Kommentar från: Carolina

Tack ska du ha Mamma! Men, vad är det du inte fattar?

2011-04-02 @ 23:01:42
http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: