H&M

Okej jag måste erkänna, jag gick visst aldrig och tränade... Jag åkte ned till stan istället för att kolla in Conscious Collection i butik... Jag har skrivt sjukt mycket om CC den senaste tiden och det här blir nog det sista... För ett tag...

Började min jakt på H&M avenyn där jag hittade en spetssjal, fortsatte till H&M Nordstan och kammade noll, vidare till kompassen, hittade ingenting där heller och till sist så gick jag till H&M kungsgatan, kammade noll även där.
Det var inte speciellt urplockat men många plagg var inte fina upclose och därmed kommer de nog att hänga kvar ett tag, eller tom komma på rea... Så det blev inga mer plagg för mig.

Däremot hittade jag världens finaste jeansshorts om fick följa med mig hem. De satt som ett smäck!




Nu däremot blir det gymmet!

Kommentar från: Sandra

Sv: Den var helt okej. Man är ju impad att hon gjort så mycket men efteråt fick man ställa frågor men hon var stressad, skulle iväg och hänvisade frågor till bloggen. Lite tråkigt! Hon kändes dryg på något sätt.. Ändrade tyvärr min syn på henne. Jag förstår att hon inte hinner prata länge med alla men är hon ändå här så kan hon svara på frågor.

2011-04-14 @ 13:35:48
http://www.sandraasp.com
Kommentar från: Modemix

FAN vad snygga jeansshorts! GIMMEEEEEE

2011-04-17 @ 22:03:08
http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: