Dag 1 - Utmaningen

Min favoritlåt

Jag inser nu såhär i sanningens ögonblick att jag behöver mer tid för att få fram mitt absoluta förstahands val i samtliga kategorier på denna lista... Men tid är dyrbart och något jag inte har i överflöd så det får bli en lista som inte är helt 100%igt genomtänkt.

Det är dock omöjligt för mig, hur länge jag än tänker efter att komma fram till min absoluta favoritlåt, just för att det finns så många! Favoritlåt pendlar också efter mitt humör... Men något får jag ju dra till med, annars är jag ju rätt så kass...
mitt val baserar jag på en eftertanke jag gjorde en gång i gymnasiet i och med en radiointervju, där jag frågade vederbörande vilken låt han skulle välja om han var tvungen att välja EN låt som skulle spelas i hans öron resten av hans liv 24/7. Var ju då såklart själv tvungen att fundera ut vilken låt jag skulle välja om jag utsattes för denna "tortyr", och svaret då var Wonderful world med Louis Armstrong.

Såhär 6 år senare så har jag inget bättre att komma med, så med motiveringen ovan:
Min favoritlåt är Wonderful world med Louis Armstrong.


Vilken låt skulle ni välja att ha 24/7 spelandes i era öron?

Kommentar från: ingalill n. magnusson

Inte fel!

2011-04-01 @ 23:07:14
Kommentar från: Jennie

Oj, tror det är omöjligt att välja EN favoritlåt asså!

Men jag gillar ditt låtval! En riktigt bra låt!

2011-04-03 @ 07:59:18
http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: