Onsdag

Alltså jag har knappt tid att blogga numera. Jag jobbar, sover och andas projektarbete. Annars sitter jag och tittar på kungarna av Tylösand. Måste säga att jag är road över de olika karaktärerna och deras påhitt... Dock blir jag så jävla förbannad över hur de behandlar varandra och speciellt då Rang. Oavsett hur jobbig och konstig han är så har de andra ingen rätt att frysa ut honom på det sätt de gör... Sånt får mig illamående och speciellt när det gäller vuxna människor?! USCH!

Kommentar från: Sara

Men nu är vi äntligen klara med projetarbetet. Så gott som, iaf. =) Bara redovisningen kvar nu.

Jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig nu utan dig o din dialekt i TRE dagar!! Lär väl få abstinens, och bli tvungen att ringa dig hela nätterna. ;)

2010-09-23 @ 17:00:35
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: