Lördag, kväll

Vilken underbar dag jag har haft!
Var som sagt och hälsade på morfar imorse, efter det var jag och mamma ute i skogen och plockade massa trattkantareller samt lite vanliga kantareller. Sen förvällde vi svampen och kokade hallonsaft som jag och Linus ska få ta med oss till Göteborg. Efter det så gick jag och Caroline en promenad, sen gick vi in till henne och jag fick lite tårta sen pratade vi lite skit med hennes syster. Sen kom jag hem där mamma och jag gjorde langos - min favoriträtt! 
Då känns det ganska så lagom att avrundar dagen med The first wives club, katten brevid mig och en kopp te.


Jag har för övrigt tagit en del bilder men har icke kamerasladden med mig så får vänta med publicering tyvärr..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: