Fredag

Gah! Idag är jag ledig och hela dagen idag var tänkt att användas till vår nästa inlämningsuppgift... Har sovit så himla dåligt inatt av någon anledning så är inte utvilad för fem öre. Sen hade jag tänkt att pallra mig iväg till gymmet som har öppet hus fram tills söndag, och så behöver jag städa för det ser ut som att vi har haft barnkalas här. Orkar inte idag.
Nu tänker jag ta det lugnt, äta frukost framför tvn och se vart dagen tar mig....




Bild Hoppas inte att jag somnar i min grötskål som katten gjort....

Kommentar från: Sara

åh vilken liten sötnos. men jag hoppas du inte somna och drunkna i din gröt? det blir ju jobbigare om vi bara är tre på projektarbetet, menar jag ;)

2010-09-10 @ 19:06:23
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: