Söndag

Jag har kvar en del att skriva på mina arbeten och motiverar mig därför med följande: Lilla julafton!
När jag är färdig så ska jag och Linus titta på en julfilm, dricka julmust och äta pepparkakor. Världens bästa motivator!

Nu jäklar ska tagentbordet glöda!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag tror för övrigt att vi ska se en av mina absoluta favoritjulfilmer, som faktiskt tillkommit på senare år. Alltså ingen film som hängt med sedan barndomen.. Detta om något borde bevisa min kärlek till julen, den tar aldrig slut, oavsett hur gammal jag blir!


Bild:

Kommentar från: Sara

åh va mys med julfilmer. :)

jag håller fortfarande på med inlämningsuppgiften. har gjort resultatet från Elin till projektet, men inte Lisa än. hoppas på att hinna det ikväll. puss

2010-10-17 @ 13:46:12
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: