Bangerhead

Jag gick en sväng på stan förut då jag bl.a behöver en ny rouge (-återkommer till det) och hårinpackning. Jag har en favorit som jag använt de senaste 5-6 åren, som räddat mitt hår från att helt falla sönder från alla blekningar och färgningar jag utsatt det för... Nämligen K-Pak från Joico. Var inne på 3 ställen i GBG och den var slut på alla!?!?!?!?
Så då gick jag hem istället, och sökte på mecenat och såg att jag hade 10 procent rabatt på Bangerhead, så jag la in en beställning. Det var även fraktifritt om man handlade över 1000:- så ja köpte 4 st och la även på en inpackning från Redken. Åh vad mitt hår kommer att glänsa!!


Kommentar från: Sara

Jag röstar bara på dig om jag ska rösta på någon!! :D

2010-10-26 @ 18:03:25
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: