Torsdag, kväll

I've made peace med att tentan imorgon kommer att gå åt skogen. Inte åt skogen kanske... Men jag vet på fullaste allvar att jag inte är tillräckligt förberedd och därmed får lida konsekvenserna av detta. Nämligen omtenta någon gång här framöver. Och som sagt, jag är helt i sinnesro med det. Shit happens. Tänker inte gräva ned mig eller ha ångest över det... Jag tänker vara snäll mot mig själv och se till att lära mig av det här till nästa gång, istället för att ha dåligt samvete. 

Till mat idag blev det kycklingfilé med soltorkade tomater och västerbottenost, pressad potatis och vitvinsås.




Nu sitter jag här med hårinpackning och ansiktsmask, ska plugga lite till inför provet imorgon, skadar ju inte?
Trevlig kväll!


Kommentar från: Ida

Jodå den gick bra :)



Ska tänka på er alla som har tenta imorgon...

2010-11-25 @ 21:23:11
http://idajessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: