I-landsproblem.

Åh jag har suttit och funderat på hur jag ska göra nu ett tag.. Ska jag tvätta håret ikväll? Eller ska jag tvätta det imorgon bitti?
På fredag ska jag till Johanna och klippa o färga håret... Så vill ju komma i balans till dess.. Tvättar jag idag så är det inte helt fräscht på fredag, vilket aldrig är trevligt när man ska till frisören liksom.. Vill ju inte att hon ska tro att jag inte kan bete mig bland folk.... Tvättar jag imorgon bitti så blir det ju en natts mindre pressande mot kudden och diverse kvalster, vilket resulterar i lite fräschare hår på fredag. Problemet då är dock att jag måste gå upp tidigt imorgon och tvätta det.. tar ju 2 tim och torka typ.

Gud jag vet inte vad jag ska göra.......... Ska nog sitta här i min varma lägenhet med min dator i knäet framför min tv med mina nybakta muffins, och fundera lite till på detta stora problem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: