Onsdag

God förmiddag!

Jag har alltid velat ha en Chanel classic flap bag, eller en 2.55:a är osäker på vilken som är vilken. Mina efterforskningar visar att 2.55:an är utan CC loggan vid spännet och den sk reissue på 2.55:an har denna logga... Som sagt oklart vilken som är vilken men jag vill i alla fall ha den med CC loggan.
Jag och min vän Stina satt och diskuterade detta här om dagen och kom fram till att det faktiskt är en investering. (Lite ironi men ack en hel del sanning.)
Jag har pengarna nu och timeingen känns väldigt bra helt enkelt. Dock är jag osäker på vilken storlek jag ska ha på väskan. Priset börjar på 15.000, och här måste jag dock tänka lite ekonomiskt då det väldigt lätt drar iväg beroende på just storlek samt vilken typ av skinn den är gjord av.
Bella köpte en sin maxi för 23000, som tur är så känner jag att den är alldeles för stor. Så där hamnar mitt tak.
Chanel går ju som bekant inte att köpa i Stockholm utan det är Finland närmast (tror jag), men jag har snarare tänkt mig att styra mitt pick och pack till London då punden är såpass låg som den är just nu. 

So, im just putting it out there, no strings attached! Vi får se hur det blir helt enkelt.



Bild

Kommentar från: Stina

Och vilken investering ! Köp inte för liten bara, det ska vara en storlek man kan ha jämt, så att den inte blir liggande hemma för att det man vill ha med sig inte får plats. Som sagt, så resonerade jag när jag köpte min MbMJ (även om den inte var i närheten så dyr...) Hoppas vi ses snart, gulle !

2010-05-06 @ 21:36:48
http://stun.blogg.se/
Kommentar från: Carolina

Stina: Så skönt att ha dig på min sida! Kan dock bli problem för jag vill inte ha den allt för stor, mellanting liksom. Ser ut som jag i nuläget måste köpa en till väska efteråt, hjälper du mig att välja ut den? ;)

2010-05-08 @ 18:29:54
http://carolinamagnusson.blogg.se/
Kommentar från: Stina

Haha, klart jag gör :D läste på Klings blogg att Marc By Marc Jacobs ska öppna i STHLM om du vill ha en lite "billigare" designerväska.

2010-05-10 @ 13:39:17
http://stun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: