Jippieeee!!!

Då var tågbiljetterna till Göteborg bokade! På torsdag kväll åker jag till världens bästa Stina! Malin är redan där då och tillsammans ska vi ha det så himla roligt.

Imorgon jobbar jag först 7-15 för att sedan hem och sova några timmar för att återigen jobba klockan 23-05. Overtid som det så fint heter i Norge. Tack för det.

Annars har jag precis invigt mina nya skor ochc joggat mig ned till solariet där jag solade några minuter. Första gången sedan i somras så det blev en kort och försiktig solning.. Man måste ju inte synda helt och hållet. Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch och sedan trycka i mig en välförtjänt biskvi. Kanske lite te också.


Bild

Kommentar från: Biffen

Om det finns möjlighet att önska sig en födelsepresent redan nu så skulle jag önska mig sådana där biskvier!!



//Biffen

2010-05-12 @ 22:00:19
http://www.nogg.se/hiilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: