Måndag

Idag är jag sjuk, ont i halsen, ont i huvudet, slemmig, tät. Började med ont i halsen i lördags och idag, måndag, så har det nått sin peak tror jag. Hoppas på det i alla fall, vill inte vara sjuk i påsk.
Var på apoteket förut och inhandlade diverse sjuksaker. Allt från Vicks som man ska kleta på bröst och hals, till ett koncentrerat joderat gurgelvatten som ska ta död på alla bakterier i halsen osv osv. Belönade även mig sjäv med lite hårinpackning, världens bästa! En Deep penetrating reconstuctor och en Intense hydrator.


Skulle gärna fortsätta lite med tröstshoppingen och köpa mig ett par Mandi från Whyred, (något säger mig att jag behöver tänka över detta lite mera dock. Jäkla förnuft!)



Nu ska jag fortsätta att tycka synd om mig själv och dricka té framför The Rachel Zoe project 2.


Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: