Lördag, kväll

Sådär då, nu var det kväll!

Stan gick bra, handlade en del ändå. Hittade en leopardponcho på accent som jag spanat in i något reportage för ett tag sen men totalt glömt bort! Köpte även 2 par tights på Gina tricot. Visar nog imorgon.
Lunchade på Vero och åt det gamla vanliga, grillad foccacia med chilipesto, kyckling samt mozzarella. Väljer alltid mellan den eller deras caesarsallad med kyckling och räkor, bästa lunchmaten i stan!
Köpte även födelsedags presenter samt en present till världens bästa johanna som hjälper mig med mitt hår.

Var och firade Jon (min bror som fyllt år) kl 3, kl 6 åkte vi därifrån och åkte ut till det nya ICA kvantum som öppnat i Karlstad. Vi skulle handla lite kvällsmat men inspirationen var totalt bortblåst så det blev en favorit i repris, skaldjurstallrik. Lördagsmys!



Vitlöksbröd
Grönmusslor med oregano, vitlök  samt parmesan
Räkor
Vitlöksmarinerade kräftstjärtar
Samt hemmagjort räkröra bestående utav creme fraich senap och scharlottenlök samt räkor, dill, gräslök samt citron.


Nu har jag precis blivit av med min sambo Linus som skulle ned på stan för några öl. Så resten av kvällen ska jag spendera med mig själv samt en hårinpackning och fotbad framför någon chickflick.


God afton!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: