Lördag

God förmiddag!
Morgonen var lite kaotisk när jag insåg att vi inte hade något vatten. Hela Karlstad var utan vatten. Oooops! Men ungefär en timma efter den katastrofala upptäckten så var vattnet igång igen. När jag säger katastrofala så överdriver jag en smula, men satan vad man tar vatten för givet. Det gick inte att spola toaletten, man kunde inte tvätta ansiktet, koka te (inte koka någonting annat heller för den delen osv osv. Min morgonrutin var helt ur spel! 
Min käre vän Anna var så lortig i håret att hon var påväg till affären för att köpa flaskvatten till hårtvätten, vet ännu inte om det blev av eller inte, återkommer om detta.

Nu ska vi ned till stan för en liten rundtur bland dess affärer. Så nu är I-landslivet igång igen!
Hörs!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: