Tisdag

God kväll!

Jag har precis tryckt i mig en burk tonfisk, min kvällsmat så att säga. Tanken var att vi skulle göra en fräsch tonfisksallad när vi kom hem efter jobbet... Istället så råkade jag äta lite för mycket godis och förstörde därmed min aptit. En flicka behöver ju dock lite protein så det fick som sagt bli lite tonfisk ändå.
 
Igår lagade jag mat (kycklinggryta) i över en timma och det smakade skit. Kycklingen jag köpte var styckade delar av lite allt möjligt, (dock kyckling). Det var som om att någon hade gått loss på 2-3 kycklingar med en yxa och sedan packat det. (Delarna låg i marinad så jag kunde inte urskilja vad det var för något när jag köpte det.) Min makabra upptäckt gjorde att jag även här tappade aptiten. Detta, plus det faktum att jag helt enkelt lagar bättre mat i mitt eget kök där jag har tillgång till allt gjorde att vi efter 1 tim och 15 minuter hällde ut maten och åkte till Burger king.

Nu ska vi ta oss en sväng till köpcentret och sen blir det nog solarieöarna. Måste vara snygg till helgen då det blir Stockholm och KISS!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: