Skolavslutning!

Dock inte för mig.. Själv så gick jag ur skolan för 4 år sedan idag. Guuud vad tiden har gått fort! Funderade ett tag på att dra in till stan för att titta på de små liven när de åkte traktor, men bestämde mig för att inte strö salt i mina "-Guuud vad länge sedan det var jag tog studenten!" sår. Så jag stannade hemma. Dock var jag ändå tvungen att åka in till stan för att handla presenter så det fick få an andå. Mötte knappt några studenter som tur var.

Idag har jag hunnit med att fira Isabelle som tog studenten, grattis till dig! Sedan var vi hos min systerson Ludvig som gick ur nian (dont get me started om hur många år sedan det var jag gick ur nian, jesus!).
Detta firades med mat och fika, alltid uppskattat! På mig hade jag för övrigt min nya tunika från Nelly/Vila.

Nu ska jag boka tågbiljetter tills imorgon då det bär av till Stockholm mina kära vänner! Attans vad roligt vi ska ha! Sen ska jag läsa lite. Fick låna några böcker av min syster och lovade och svor på att jag skulle börja läsa någon av dem ikväll... Det måste jag ju hålla.



Kommentar från: amanda

söt outfit! , hissa eller dissa väskan på min blogg från nelly! :)

2010-06-17 @ 11:10:30
http://amandav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: