Onsdag

God kväll!

Jag har precis kommit hem frånjobbet och är aningen mörbultad. Har åkt på vad jag tror är förstadiet till en förkylning. Symptom; Ont i halsen, ont i huvudet, kliar i öronen samt svettningar kombinerat med frysning.
Mitt i sommaren?!?!?!?! Jaja finns ju värre saker...

I helgen var vi i Stockholm och på KISS, hur jävla roligt som helst var det! Lägger upp bilder från detta så snart jag får tillgång till min egna dator som för tillfället är utlånad till min käre bror.

Nu ska jag borsta mina tänder och sedan ska jag lägga mig och sova, det är jag värd.

God natt min skatt!

Kommentar från: Annimoll

God natt, min skatt!

2010-06-16 @ 00:45:00
http://annimoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: