Oh what a night!

Jag åkte ju som bekant hem till mamma och pappa i eftermiddags. Käkade middag där sedan tittades det på tv och pratades. Det var planerat att jag skulle ta 00.00 bussen hem till Karlstad, i senaste laget men fanns inget annat alternativ då Forshagas busstrafik knappt existerar på lördagar. Hur som helst så skulle jag bara dubbelkolla (när jag redan var i Forshaga) att bussen som gick 00.00 (på den tiden då jag var ung), fortfarande gick. Det gjorde den självklart inte utan den gick klockan 0100.
"-Okej, en timma senare är väl inget" tänker ni.. Men det kändes väldigt sent då 00.00 bussen i sig redan kändes mastig. Så jag gjorde något jag aldrig gjort tidigare - cyklade in till Karlstad, på pappas cykel. Det är två mil och med lite raster för smsing/drickning/tuggummiförseelse/peta bort djur ur ögonen/ta fel väg vid kroppkärr så landade det hela på en tvåtimmars färd ungefär.

Så det är vad jag har gjort ikväll. Nu är jag alltså tillbaka i lägenheten och tänkte ta mig en sväng om och röja lite från festen som varit här.
God kväll!

 


Bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: